23 november 2008

LHC fick fisk till middag och snön den faller och faller och....

Helgen har vi, min man och jag, tillbringat i Linköping hos vår dotter. Vi pratade, gick ut och åt god mat och såg LHC få stryk av Timrå. Ajaj...inte bra. Domaren var lite enögd och LHC hade inte turen på sin sida. Siffrorna var inte rättvisa. Det var en kall dag och kväll i Linkan, men sällskapet var deso trevligare.



Vintern har gjort ett rejält nedslag hos oss här i Roslagen. Det var bara att ta fram snöskyffeln och ta sig an "lappmöglet". Och det snöar fortfarande....


Adventsgranen har kommit upp. Ja, jag vet, en vecka för tidigt! Men det ÄR så mysigt. Nu står den där klädd i snö och lyser med sina ljus...

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...