18 januari 2009

Totally naked!


Nu har jag städat ut julen. Sent? Kanske det, men jag vill njuta så länge jag kan. Vad är svårast att ta bort? Lätt! Det är julgranen. Det är så fint att komma ner på mornarna och se det mysiga ljuset. Men nu är den borta och nu vet jag hur mycket barr en gran kan innehålla!! Vi var nog lite dåliga på att vattna den senaste tiden, för när jag jag skulle plocka bort den första julgranskulan så RASADE barren. Innan granen var avklädd på sina prydnader så var även granen avklädd på alla sina barr. Totally naked! Så dammsugaren fick jobba hårt. På kvällen när jag klädde av mig så hittade jag alla de barr som dammsugaren inte fick med sig...

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...