14 april 2009

Here we go again...

Så var det vardag igen och slut på påskledigheten. The boys åker för att jobba och dottern åker tillbaka till Linköping.

Själv så är jag tillbaka på jobbet och benar ut det väsentliga ur anbudsunderlagen. En sak slår mig: samma lag (LOU) och föreskrifter tillämpas men utfallet blir ändå olika... Vet ni inte vad jag menar så bryr er inte. Jag menar att man kan tolka det mesta...


Jag jobbar bara i dag och i morgon. Torsdag till fredag tillbringar jag kryssandes på Ålands hav firandes en 50-åring! Tillbehör är god mat, gott vin, bastu och trevligt sällskap. Ska bli så kul.


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...