19 juli 2009

Dagarna går och...

...semester är det nu. Inne på andra veckan.

Första semesterveckan började mycket bra. Kära, kära Y från Gotland hälsade på, tillsammans med sina döttrar. Allt för lång tid blir det mellan våra möten, men desto bättre när de blir av. Vår vänskap går utanför det mesta, den bara finns, trots avståndet. (Jag kan dock bli bättre på att sköta de den...) Det blev bra dagar och det var härligt att även få umgås med hennes två döttrar.


Nu har jag och min man varit på ön några dagar och mått prima. Vi har badat, träffat vänner, ätit och druckit gott. Det är härligt att sitta vid sjön en ljum sommarkväll.
Nu blir det längre mellan inläggen, semesterstängt, så att säga!! Ha det gott.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...