21 september 2009

Roser...och ris

Måndag morgon, grått och blött ute, varmt och tända ljus inne.

Helgen bjöd på:
Sonens silver i SM. Grattis!! Well done.


Mysig middag och övernattning på ön. "Det är som att åka på retreat", säger min man och jag håller med honom fullständigt. Att sitta på altanen och titta på solnedgången är underbart för själen.

En frisk dotter. Förkylningen kom bara och skrämdes. Skönt.

Ett besök i min svärmors nyrenoverade lägenhet. Jättefin.

Skjutsade mannen till en konferens. Man är aldrig för gammal att lära sig....


Denna
måndag morgon bjöd på en mindre glad överraskning. Man ska aldrig sluta förvåna sig...och jag som vill tro på människan.

Ha det bra, där ute!

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...