19 november 2009

Suuk igen..


...och den här gången är det värre. Hög feber, ont i ryggen, hostar, snuvar, ont i huvudet och orkar zero/nada. Är helt borta. JAG VILL INTE vara sjuk. Men det är väl bara att ta hand om sig.

Lyssnar på julmusik. För tidigt? Snart är det ju första advent, så det är legitimt. Det är "I denna natt blir världen ny". Jag är ingen
fan av Carola i vanliga fall, med undantag av hennes julskivor. Där kommer hon verkligen till sin rätt. Funderade ett tag på att köpa hennes nya engelskspråkiga julskiva, men det bidde inget. Det blev EMD istället och det är jag nöjd med.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...