11 januari 2010

Outa inte program i förväg!


Och varför ska jag nu titta på programmet, när jag redan vet hur det kommer att sluta. Detta att berätta allt om ett program dagen innan eller samma dag som det sänds är ett otyg. Varför ska jag då titta? Det är inte bara Expressen som outar, andra medier är lika goda kålsupare! Sluta, jag vill inte veta saker i förväg!


...annars älskar jag denna typ av program. Kallar dem näsduksprogram och de döms efter antal näsdukar som går åt. "Spårlöst" brukar hålla sig mellan 7-10, beroende på. En annan högpoängare är "Extrem makeover - homeedition". *snyft snyft*


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...