7 mars 2010

Spela safe & leka vår

Jessica Andersson och Pernilla Wahlgren, det är vad man kallar safe safe safe. Jag hade hellre sett Pauline och Crusified Barbara i finalen. Men en sak måste jag säga och det är att Jessica sjöng så mycket bättre än första gången.
För övrigt tycker jag att vi ska skicka Saade, även om Darin är bäst. Saade har en catchy låt (very Kempe, my dear), ett bra nummer (och have the look, my dear).

I går så lekte vi vår. Vi skottade undan (rättare sagt mannen) resten av snön på altanen, tog ut varsin köksstol och varsin kopp kaffe och njöt i solskenet. Mmmmmm, säger jag bara.

Ps. Ser ni det snötyngda klädstrecket till höger? Ds


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...