2 mars 2010

Tänka sig, det snöar!

Vem kunde gissa det?...och det är 7 grader kallt. Nu räcker det, t.o.m. för en vinterälskare som jag. *mumlar* "äta frukost och gå ut och skotta".
Så var OS över och ska jag vara ärlig, så är det skönt. Jag har inte haft den där riktiga OS-känslan den här gången. Det kanske beror på tidsskillnaden. Man har inte suttit uppe mitt i natten precis. Arbetet väntar...

Jag har även haft åsikter om arrangemanget, men det var kanske orättvist generellt. De som var på plats skriver om ett mycket gemytligt OS, där kanadensarna var trevliga och gästfria. Då ska jag ta det till mig och inte gnälla. Määän....om de släppt iväg Ako i tid på skidskyttet tror jag nog att utgången varit annorlunda. *ler lite snett*

Määän...många medaljer blev det och hungriga skidåkare stod för de flesta. Hatten av! Avslutar med mina absoluta OS-favoriter, superdamerna Haag och Kalla. För dem kan jag permanent avlägsna hatten!




Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...