23 april 2010

"Ähhhh, lägg av!"

...var ett av favorituttrycken när jag var tonåring. Jag tror jag återupplivar det.

"Ähhhh, lägg av!"...vad tiden går. Senaste gången jag skrev någonting var i söndags.

"Ähhhh, lägg av!"...vad det händer saker på jobbet. 1) Säger bara en sak: Krya på dig! 2) Semestern blir lång när inte planen flyger.

"Ähhhh, lägg av!"...har jag en dotter som fyller 25? Va? Nä! Jo! Jag ger mig... Grattis gumman!!!

"Ähhhh, lägg av!"...det är mycket att hålla i huvudet nu. Pappersexercis på jobb1, jobb2 och jobb3 samt privat. Dä ä mycke' nu!

"Ähhhh, lägg av!"... nu vintern! Det SNÖADE idag. Vad är det för fasoner??? Jag vill ha vår...snälla.

Ähhhh, nu lägger jag av för idag. Avslutar med en bild på Tussilago Farfara, som den heter, den gula vårsolen.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...