1 april 2010

När du tror att du sett allt vackert

...ser jag detta och förundras över människans uppfinningsrikedom. Så kul, så vackert, så rätt i tiden (att återvinna saker...t.ex. gamla blixtlås). Se mer på Flickr. (Hittade detta via den fina bloggen Min Inspiration.)

På tal om ispiration. I går när jag kom hem från jobbet låg Underbara Clara:s tidning "Clara" i brevlådan. Båda ögon- och läsgodis. Claras hyllning till kökets hjältar var mästerlig och varm. Ser fram emot fler "Clara" (b
åde i bloggen och i tidningsform!)

I dag jobbar jag till 14, sedan är det ledigt i fyra dagar ! Dottern och kära svärmor kommer i dag. Mysigt. På långfredag blir det dra-ris-ta-ner-gamla-träd-och-elda-dag. Vädret ska bli bra så den blir nog en mysig dag.

Må så gott!

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...