15 juni 2010

Man kan bada på många sätt


...och ett av dem tillämpade min son i helgen. Det var storm i Kalkstrand så det blev dyka av med efterföljande vatten i båten. Tyvärr så innebar det att de fick bryta tävlingen. Hua, säger jag när ser bilderna från tävlingen. Det havet var inte att leka med. Men pån´ igen....nu på lördag får prinsessbröllopet konkurrens av första deltävlingen i SM-serien. Vi får se hur det går.

Annars är det jobb på höjden och längden och tvären. Ska bli SÅÅÅÅ skönt med semester...från ett av jobben. Jag vill ha sol, jag vill ha bad, jag vill ha lata dagar och goda böcker. Det är väl inte för mycket önskat?

Får avsluta dagens inlägg med att kommentera SVT:s dåliga smak att bjuda in
Ametist Azordegan till "Det kungliga bröllopet". Plump är ett understatement!! Det går bort, bort!


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...