28 augusti 2010

Härliga lördag

Härlig dag. Solen lyser och luften är klar. Känning av höst, men sommaren dröjer sig kvar i värmen. I alla fall mitt på dagen. På kvällen är det kyligare. Brr...


Sonen flyttade i går. Han kommer tillbaka idag för att hämta resten. Lägenheten är fin, ligger i ett lugnt område, men ändå centralt. Han kommer nog att trivas. Innebär då att mannen och jag är ensamma i STORA huset. Tål att tänka på...ska vi försöka få tag på någonting mindre? Förra året var vi runt och tittade, men vi kom fram till att det var billigare att bo kvar. Men det kan väl ändra sig?


I kväll ska mannen och jag mysa med skaldjur och vin. Mmmmm.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...