29 januari 2011

Gå ut med tanten....eller?

Nu behöver jag inte halka omkring på isfläckarna när jag ska promenera. Nu har vi införskaffat ett gåband, närmare bestämt ett Attract gåband. (Ni har säkert sett reklamen.)

Varför? Många anledningar. 
1) Det är inte så kul att promenera ute just nu. Mörk, kallt och väldigt isigt.
2) Jag behöver VERKLIGEN röra på mig. Flåset är så dåligt att....det finns inte helt enkelt.
3) Tiden räcker inte till gymtränande.
4) Att gå är en mycket bra träningsform.

Jag rapporterar mina framsteg. För framsteg kommer det att bli. Det kan inte bli sämre. Jag lovar.

Ha en trevlig lördagskväll. Det ska jag ha. Mannen och jag äter ute i kväll, ska bli trevligt.

  We bought a treadmill. Why? Cold, dark and icy outdoors + I REALLY need ro exersice.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...