19 januari 2011

Schulman kom hem i dag!

Han kom i form av detta och inlindad i ett paket från Bokus....och signerad :-) 

...dvs sin nya roman "Att vara med henne....". 
Det ska bli spännande att läsa. Jag har höga krav. Hr Schulmans förra bok "Skynda att älska" var underbar. Jag köpte och läste den under protest, han var inte en favorit. Men man ska aldrig ha förutfattade meningar, för då får man inte sådana här läsupplevelser. Ni som inte läst den, gör det.

Slutord: jag kan höra min mamma säga " den där Schulman gör bra program" och då menade han Schulman Sr. Jag får göra en parafras: " den där Schulman skriver bra böcker".

Alex Schulmans new book arrived in the mail....signed. :-)

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...