1 mars 2011

And the winner is.....JAG!!

Lördagen tillbringades INTE framför Melodifestivaldeltävlingen (puh!). Den tillbringades med goda vänner, god mat och vin. And the winner is.....JAG!!

Hörde lite snuttar i förväg och det gav ju inte upphov till glädjetjut. Faktiskt inte av något bidrag. Linda B gjorde en Linda B och fick genusexperterna att gå i taket

Men vad har du på dig, Linda?

...och sedan? Nja, nu pratar vi om något annat. Läst någon bra bok på sista tiden? Jag har skickat efter ett tjog reaböcker från Bokus. Kommer nog i morgon (miljöskickat). Ska bli underbart att dyka ner i dem.


Böcker & katter är två av mina favoriter

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...