20 november 2011

Familj

Ordet familj kan vara allt från värme till ett påtvingat måste. Alla varianter finns ute i världen.

Jag älskar min familj och mannen och jag har alltid tagit med barnen överallt. Vi ville det så och trivdes ned det, barnen skulle inte känna sig som ett påhäng utan som efterlängtade och älskade.

Det är fortfarande så att vi hänger ihop i alla möjliga sammanhang och det är underbart. Den här gången var det en roadtrip med tillhörande jobb och det var härligt. Att jobba tillsammans är också ett sätt att umgås. 

På vägen hem så fick vi oss en historia ur verkliga livet. Men den ska berättas en annan gång.

....och tack för middagen, kära dotter och tack för hjälpen, kära son och puss min älskling för en härlig dag.

Image: jscreationzs / FreeDigitalPhotos.net

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...