16 december 2011

Så var en bit av vägen avklarad

Som jag skrivit om så är det en tid av förändringar.

I dag avslutas ett kapitel i mitt liv och ett annat tar över. Det känns sorgligt och befriande på samma gång. Sorgligt  för jag har, för det mesta, trivts bra. Jag kommer att sakna vissa delar mer än andra. Sorgligt för jag tycker inte att jag är klar.... 

Men å andra sidan öppnar det upp möjligheter att utvecklas ytterligare. Jag ska ägna mig mer åt mitt hantverk, som fått stryka på foten en lång, lång tid. Ska bli härligt. Ska skriva mera. Ska bli ännu härligare.

Som sagt, när en dörr stängs så öppnas oftast ett fönster. Undrar vad som finns där utanför?

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...