16 april 2012

*gnuggar händerna*....

...för i kväll börjar SVT:s "Inför ESC". 
Inget att hymla om: det är ett av mina favoritprogram.
Bild lånad från SVT.se

Förra året var en härlig upplevelse på grund av (en av mina stora favoriter) Andreas Jonsson. Hans kommentarer var guld. Drypande sarkastiska, ja, men ändå guld.

Vem blir årets oneliner? Gina naturligtvis.



Ms Perelli skrev att hon inte tyckte att de ryska gummorna hörde hemma i ESC. Men se, det tycker jag. Det är ju sådana inslag som ger det där lilla extra....samt alla hääääärliga divor. (Och då menar jag inte bara de av kvinnligt kön...)

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...