4 maj 2012

Bits and Pieces

Jag är en stor fan av Loreen. Hon äger en röst som är en på miljonen, klar som kristall, men ändå varm. Ja, jag vill att hon vinner ESC.

Men den här mannen, som är en mina absoluta favoriter, utanför och i ESC, får gärna vinna om inte Loreen når ända fram....

Željko Joksimović (skärmdump SVT.se )
 ...så är det.

Just nu tittar jag på "Sömnlös i Seattle". Det har runnit lite vatten under bron sedan jag såg den sist. Ok, Tom Hanks. Jag säger bara detta en gång: han har åldrats med stor värdighet.Hans yngre jag är inte till hans fördel. Filmen? Den har inte åldrats med värdighet. Jag gillar "You´ve got mail" bättre.




I morgon blir det grillspett med diverse tillbehör. Mums!

Källa

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...