6 september 2012

I skogen....


...får man roa sig själv.

Som jag berättat så veckopendlar jag till mitt nya arbete. Jag bor med skogen runt mig, men inte ensam då jag har ett gäng med andra hyresgäster kring mig. 

Att roa sig själv har aldrig varit ett problem, varken förr eller nu. Jag har hur mycket tid som helst att läsa ikapp många böcker, surfa, blogga och skriva. Bloggandet har dock få stå tillbaka ett tag. Orken har inte riktigt infunnit sig....men skam den som ger sig. På tal om ork så har gåbandet fått göra sällskap hit upp. Varken skogen eller vägen är gåbara.....

En lisa för själen är alla vackra bilder som passerar på nätet. Några nya favoriter:

Kärlek på Island
Källa
Ja, precis, där kan jag tänka mig att vara....

Källa
 
 ....sedan bidde det inget mer för här ute i skogen är bredbandet seeeeeeeeeeeegt....










Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...