20 december 2012

Vinterbilder

Nu är det bara två dagar kvar till julledigheten
Trots att jag verkligen trivs med mitt arbete så ska det bli hur skönt som helst att få vara hemma med familjen. I hela elva dagar.

Jag har precis tittat på väderleksrapporten: det blir en vit jul. Inte någon överraskning, med så tjockt snötäcke så krävs det mycket mer än de -3 som det visas på min utetermometer. Jäää, fram med skidorna. 

Några bilder från hemma, som en påminnelse om det goda livet.

Kristallklar vinterdag, med isiga träd och en måne....

Koltrasten är grafiskt vacker. Han har precis ätit en måltid från vår fågelrestaurang.



Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...