28 februari 2013

Kan man sova i ett Kinderägg?

Jag bor ju borta i veckorna på grund av jobbet. Utrymmet, för det är vad man i dagsläget kan kalla det, innehar inte en soffa. På den tilltänkta platsen står i dagsläget en säng. Varför? Ibland så kommer mannen och sonen och sover över, när de arbetar i närheten. Men planen är att byta ut sängen mot en soffa, en bäddsoffa. Ett kinderägg, jag kan både mysa i soffan + sängplats. 

Plånboken är inte så välfylld *host* så det får bli ett budgetalternativ. Blocket någon? (Sveriges största handelsplats....) Men man kan ju alltid drömma och det finns mycket fint därute. Allt är ju inte bäddsoffor, men vore de bäddbara så skulle jag slå till...ja, just det, det var det där med plånboken. Äsch, att drömma är gratis.

En diva från http://www.lauritz.com kanske? Lite svår att sova i...men snygg. Önskat pris 9500:-.




En klassiker från Miomöbler, Gotland, i härligt rött. Jag gillar klassiker + att man sitter bra. Undrar om den får plats?


Lite nättare, fastän en divan, är Julia från Chilli. Men varför är allt i svart eller grått? Tråååååkigt.




Vi får ju inte glömma Ikea.   Karlstad i grönt kanske? I alla fall lite färg....



Fast helst skulle jag vilja ha någonting sånt här....med de finns inte som bäddsoffor. Ligger ju i sakens natur på grund av formen ;-) Färgen är underbar. Man blir glad bara av att titta på den.


 Så vad blir det? Blocket folks, Blocket. *mumlar* fast helst skulle jag vilja ha en Howard....

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...