10 mars 2013

Om man nu får drömma

...och det får man definitivt, så har Bukowski sin juvel- och vintageauktion i faggorna. Katalogen ligger ute och drömma kan man ju göra, som sagt. Jag gillar gammalt...förlåt vintage

En ring i akvamarin. Underbar färg.

Underbar koffert från Louis Vuitton

En äkta Stetson. Gillar herrhattar.
En dräkt från YSL. Tidlös.

Ett skärp från Chanel lyfter alla outfits.

En kjol från Prada. Gillar verkligen färgerna.

En väska från Escada som heter som jag: Margaretha. Härlig färgklick.
En kappa från Louis Feraud, 70-talet. Färgklick till våren?

En nostalgitripp för undertecknad, en YSL från 70-talet. Fortfarande underbar.

En riktigt dröm för en som gillar orange, Kelly Dance från Hermés. Priset tar vi en annan dag....
Jag uppskattar gott hantverk och gott hantverk och bra design står sig, det är ovanstående ett bevis för. *nynnar* "Om jag hade pengar......"

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...