22 juli 2013

Första dagen på andra veckan

...semesterveckan, alltså.

Jag sitter på altanen och tittar ut över det blåsiga havet. Det är varmt i lä, men INTE varmt i blåsten. Jag har "begåvats" med yrselförkylningen som travat genom familjen. När jag vaknade i morse så var det inte nådigt, hela rummet var i rörelse. Nu var det väl påspädning med trötthet efter tur och retur Linköping inkl. flytt-hjälp och -städning. Jobbigt men kul! På vägen till Linköping blev vi omkörda av (förmodligen) Studiebakerklubban aus Suisse. Härliga bilar.


Läcker bil

Tetris IRL


I dag så tog mannen och jag en tur med båten och hittade en plats i lä. Måste ju ta hand om mig och inte bli kall, vill inte förvärra det hele. Lite fika och underbar skärgård och njuta av värmen.

Ut ur sundet...


Inga kommentarer behövs :-)

Nu blir det lugna gatan resten av dagen, orken är ju inte på topp och, folks, jag har ju faktiskt semester. :-)


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...