29 september 2013

In i höstmood

Som jag sagt förr, älskar hösten. Krypa-in-och-mysa-mörkret, dofterna, färgerna. Jag är en bokmänniska och det blommar upp på hösten. Det är en perfekt mysa-i-soffan och läsa årstid. 

Fast böckerna har fått konkurrens av rörliga bilder. I veckan avslutade jag tittandet av första säsongen av "Homeland". Jag fastnade framför tv:n när andra säsongen visades och inför starten av tredje säsongen, i morgon måndag 21:45 SVT1, så köpte jag på mig första säsongen för att vara helt på banan. Har ni inte sett den gör det. Enligt min mening en av de bästa serierna någonsin.




Pressbild inför säsong tre.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...