15 september 2013

Långt mellan orden

Just nu är det långt mellan inläggen.

Inte för att det inte finns någonting att säga.

Nej, det finns mycket att säga, men prioriteringarna är sådana just nu att det är annat som ligger mig varmare om hjärtat.  Och om sanningen ska fram så har det varit stiltje på skrivlustan. Det händer med ojämna mellanrum, ingenting konstigt. Det kommer alltid tillbaka.. Min kärlek till orden är allt för stark för att lämnas i träda.

Men jag hinner läsa andra bloggar och gläds. En del är läsvärda, en del tittvänliga, andra både och. Håll till god med några länkar. 

Jannice på Simplicity är en Feng Shuiexpert. Hennes blogg är som att komma hem och slå sig ner i en skön fåtölj. Lågmäld, kunnig utan pekpinnar. Alltid läsvärd.

 
Vem skulle inte vilja krypa upp här?


Ulrica på Colorelle började skriva om mode, men nu blir det även annat från hennes vardag som mamma. Alltid stilsäker och har en ton som jag gillar.....och så är hon alltid så snyggt klädd.


Hur snygg är inte den här vintageklänningen?



Mormorsglamour är en DIY´ re av rang. Alltid något på gång som man eventuellt kan försöka sig på själv.... Gillar´t. 

Senaste skapelsen en underbar ljusstake

Det var några tips....det kommer att komma flera senare.

Jag önskar er en underbar söndag. Själv tänker jag skrivbordsfixerad några timmar, sedan blir det andra bullar ;-)





1 kommentar:

Mathilde sa...

Välkommen in och ta en titta på min blogg, har fått en ny desig och bloggar om bla baby, kläder, träning, vardagsliv, inredning och skönhet. Ha en trevlig dag. mvh Mathilde

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...