16 januari 2014

016. Om du fick leva i en film, vilken väljer du?




Jag är ledsen, men det är ju ett SÅ förutsägbart svar:
”Sagan om Ringen”.

Jag har ju redan förutsättningar att statera som hob: kort och älskar mat. Faller dock på att jag har endast 36 i skonummer.

 Ringentrilogin har, sedan tonåren, haft en stor plats i mitt läshjärta. Läst och omläst många gånger. Sedan har denna kärlek förts vidare på mina barn :-)

Låt mig presentera Merry Brandybuck och Pippin Took:


 Läs mer om Bloggutmaning365.

2 kommentarer:

trollet sa...

Jag måste verkligen ta mej i kragen och se denna... haha... jag kan vara den enda som inte sett den;)

Liie sa...

Det vore inte fel att få leva i sagan om ringen heller! Gärna i en sån kulle i marken, fast jag vill inte ha sådär mycket hår på fötterna ;)

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...