18 februari 2014

049. Vad säger andra människor när du sjunger? (Vill jag veta det?)

Veckans tema:musik




Mja, jag sjunger väl inte falskt, men är ingen storsångare. Jag älskar dock att sjunga och forskare har kommit fram till att det är bra för vårt välbefinnande att sjunga. Visste väl det!

I yngre dagar blev det mycket sång ackompanjerat av eget gitarrackompanjemang.....ett tag sedan. Tänker nog ta tag i gitarrspelandet igen, sången har jag ju hållit levande.

....och jag har faktiskt sjungit offentligt, var revymänniska under en tid. Jätteläskigt, men jättekul. 
 
Källa Pinterest
 
Läs mer om Bloggutmaning365.   

1 kommentar:

luvcatz sa...

Härligt, precis som jag var en revynerd ett tag, älskart, men det tar för mycket tiiiiid.

Ha en fin kväll :)

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...