3 juni 2014

Så var det dags för vecka 23 i Bloggutmaning

Vecka 22:s tema:För 5 år sedan



Så var det dags för vecka 23 i Bloggutmaning365. Vi kör hela veckan på en gång:


Vem var du för 5 år sedan?
Några kilo mindre.
Hade ett annat arbete, fast samma yrke som nu: administratör.
Mådde ganska bra och trodde att livet skulle vara som det var…


Vad hade du för stil för 5 år sedan?
Har inte ändrat så mycket. Är ganska klassisk i stilen, men hänfaller till några modesaker varje gång det dyker upp några roliga/intressanta saker.

Har du förändrats något på dessa 5 år?
Ja. Jag har fått krypa till korset på riktigt:
Det FINNS människor som vill dig illa.
Du är alltid ensam, även om du är älskad.


 Om du fick gå tillbaka 5 år i tiden och säga något till dig själv, vad skulle du säga?
Ta vara på tiden, ta vara på dina vänner.




Tipsa om något som du gillade för 5 år sedan som du fortfarande gillar
Musik, deckare (böcker/filmer/tvserier), mat. Återkommer livet igenom.
Men framförallt min familj, never runs out of style.

Hiss & Diss - Livet för 5 år sedan
Hoppar nog den…


5 prylar du ägde och tyckte om för 5 år sedan
Blir en sak: Min bil, en underbart vacker svart C4. Still miss you!


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...