7 februari 2016

Rapport Mello deltävling 1

...och så är vi på väg. 
Mellon har startat, första deltävlingen i Göteborg är genomgången.

Betyg? En start 3.
Gina och Petra är überproffsiga som vanligt.
Inga magplaskbidrag.
Snygga shower.
Mellanakterna med programledarna, helt ok, fast det ibland luktar nödrim...
Las Ketchup! Jääää, för en nörd som mig.

Men bäst var:

STINA EKBLAD! Jag säger bara STINA EKBLAD! Underbart, underbart. 

Bild lånad från svt,se

...och Jonas Gardell? Puss, du är bäst. Tar essensen ur det hela och får oss nördar att le stort. 

Text lånad från svt.se

Rätt låtar till final, javisst. Fast jag hade bytt plats på Robin och "Rik".

Bild lånad från svt.se

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...